"Sommarlov"

Hejsan allihopa, har precis kommit hem efter ettornas och tvåornas avslutningar. Eftersom att jag nästan har sommarlov så ska jag vara extra slö och ta och sova en stund tror jag. Anledningen till att jag bara nästan har sommarlov är ju för att vi estetare även ska sjunga och spela imorgon på studenten. Fy satan vad jag kommer sakna våra älskade treor, det kommer bli sjukt tomt utan er!

I alla fall, så är min mor sjukt sur, eller arg kanske det heter, på mig. Varför? - Jag vet inte. Klimakteriekossa kallas det nog. Vad hon har gjort är väl inte så viktigt så jag skiter i det här nu. Orkar inte med att hon ska vara ett rent helvete mot mig, så jag lägger mig och sover nu. Och sen tänker jag stanna här inne på mitt rum resten av dagen och inte prata ett skvatt med den människan.

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0