Tråkigt att saker man planerar inte blir av

Sitter i soffan med mamma och lyssnar på regnet. Mysigt! Jag borde ta och plugga men eftersom att vi dragit ur internetet och allting så kan jag inte göra det (detta pga. att det har åskat/åskar). I alla fall så, jag hade ju planerat att åka till stadsparken med Elvira och äta jordgubbar, men eftersom att hon inte ville så blev det inte av. Lite tråkigt tycker jag eftersom att vädret varit riktigt bra fram tills nu framåt kvällen. Så då följde jag med Matilda och solade i stället, ska göra det alla dagar den här veckan fram till avslutningen så man kanske får lite lätt brun färg i alla fall.

Och nästan allting är fixat med skolan nu också, så den där 1203738 kg klumpen jag gått runt med magen och jag känner mig såå mycket lättare. Såhär bra har jag inte känt mig på väldigt länge, så när jag fixat de här smågrejerna så kan jag gå på sommarlov utan ångerkänslor eller något alls, nu kommer jag verkligen kunna njuta av min sommar!!! Så snälla du, kom tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Elin

det är inte bra att sola två dagar i rad vet du.. man ska minst ha en dag i mellan :/

2012-06-11 @ 17:21:58
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0