Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag och slutet på ännu en skolvecka. Ska bli skönt att få vara ledig i två dagar nu, då jag ska baka lite till pappas födelsedag och även plugga undan lite rester.
Just nu så sitter jag i sängen och väntar på att jag ska kunna ringa till pappa så att han kommer hit och kan skjutsa mig till skolan, då jag ska ha min trumpet med mig eftersom att jag har repetition med lärarbandet idag. För övrigt så har jag en ganska chill dag med 2 lektioner istället för 4 då historian är inställd och jag har ingen ljudteknik idag. Skönt!

Nu ska jag börja fixa i ordning lite, så får alla ha det jättebra så ska jag åka iväg till skolan en sväng och sen hem igen och på börja helgen. Wunderbar!



Men tjenare snygging...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0