Carmina Burana

Kom hem från Gävle för ungefär en timme sedan. Grymt skönt! Hela min kväll har bestått av en stor symfoniorkester och 120 mannakör som stått längst bak i konsertsalen och sjungit för fulla halsar, det är är ett sådant grymt verk alltså. Önskar faktiskt att det aldrig ska ta slut, men hellre tar jag tillbaka jazzen måste jag säga. För det är då det bästa jag gjort i hela mitt liv. Nog om det!

Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen, och jag är ganska glad för att jag får sovmorgon imorgon. Börjar inte förän vid 9.45, så jag är ganska nöjd plus att jag gör cykelpremiär imorgon.. Tror jag! Måste ut och kolla hur det är med cykeln till och börja med, annars är det bara att ta bussen. Och måste se till så att jag har lösa pengar också för imorgon blir det inköp av nya cigg (LLLLLLL) love life!


JUSTJA!

Naglarna förnyas imorgon också. HAPPY GIRL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0