Caught!

Hejsan alla söta! Jag ber om ursäkt för ingen vidare uppdatering, men jag gör i alla fall så gott jag kan. Idag har jag haft en ganska chill dag, med två ämnen (vilka jag inte ens var med på, haha.) och sen hade vi ett väldigt långt körrep.

I alla fall så sitter jag och spelar lite gitarr just nu och övar på min gitarrläxa, och jag har kommit på mig själv att jag drar ut tungan halvvägs från munnen. Vilket gör att jag ser helt invalid ut, FYI. Kommer jag bli som Janne Schaffer? Jag hoppas att ni vet vem han är, annars blir jag besviken. Jag tror att jag säkert kommer att sluta som honom, "tugga" på tungan för att koncentrera mig. Och om jag gör sådär så förstår jag inte vad problemet med att jag inte kan koncentrera mig sitter!? Är det just det att det ska vara roligt också? - Det kan jag aldrig tro! ;)


På den här bilden ser man ju tydligt hur han "tuggar" på tungan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0