Dålig uppdatering

Ursäktar för dålig uppdatering. Men har haft så mycket att göra de senaste dagarna och har inte haft en tanke på att jag har en blogg. I alla fall så trodde jag imorse att jag skulle bli sjuk så det blev inget kungsberg, men nu ikväll så har ja möblerat om mitt rum, och gud så ovant det är!

Nu ska jag sova för att imorgon blir det upp vid nio tiden för att sen åka upp till ridklubben med Elin och kolla nationella hopptävlingarna. Dock är det sista dagen, men systemisen följer nog med. Ska se till att få bra bilder den här gången, förra gången blev dom skit :(

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin header. Fick du inspiration av min eller?

2012-03-04 @ 12:11:23
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0