En kväll utan specifika händelser

Denna kväll har varit väldigt seg, men ändå otroligt skön. Har legat i sängen mestadels av tiden och bland annat spelat en massa gitarr till att ha tryckt i mig lite Ben & Jerry's till en film. Och nu är jag ganska trött, och ska se till att denna fredag slutar underbart, jag ska nämligen sova i min underbart mysiga säng.

Imorgon ska jag med mamma och uträtta lite ärenden, vi ska köpa golv till mitt rum nu när vi börjat komma igång lite grann med det. Nästa vecka så ska allting i mitt rum ihop i en liten klutt i mitten av rummet så vi kan ta bort alla lister på väggarna så vi kan börja måla och tapetsera. Äntligen kommer vi igång! Det här kommer bli så superbra alltså.

De flesta är väl ute och festar skulle jag tro, men det kommer jag inte göra än på ett tag. Möjligtvis nästa helg, det är dock inget planerat. Blir väl mer spontant skulle jag tro, haha. Men det är ju dom som är bäst, eller hur? ;)


Bjussar på en bild från i morse. Grymt snyggt, jag vet. Haha. Roligaste skämtet på länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0