Festis

Har precis kommit hem från att ha övningskört till och från ICA där vi även inhandlade lite gotta till ikväll, jag fick med mig mina enda vänner ikväll, Ben & Jerry. Haha. Men jag fick även med mig en maraboukaka med mig och en festis med banan och guava smak. Den är asgod, och smakar grogg.

Ärligt talat så vet jag inte exakt vad den här kvällen har att bjuda på, förmodligen så kommer jag snart att hoppa in i duschen och fixa lite inför imorgon då jag ska vara inne i gävle vid 12.00 för då börjar genrepet med symfoniorkestern och sen börjar konserten vid 16.00 så jag blir inne i Gävle hela dagen. Sen imorgon kväll så vankas det förmodligen festligheter på ett eller annat vis. Underbart! Har inte varit ute och träffat folk på jäävligt länge så jag behöver komma ut i civilisationen och bli lite social, med eller utan alkohol i kroppen! 

Men ikväll så får jag vara ensam och emo hur mycket jag vill, det ska bli skönt!


MUMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0