Good luck Chuck

Fredagskvällen blev ganska lyckad ändå, med min finaste vän Matilda som kom och gjorde mig sällskap till en film. Tack så otroligt mycket för det, det var väldigt trevligt! :D Lite tråkigt att de andra flickorna inte hade lust, men så kan det vara. Inte mitt problem!

Är ganska trött nu så jag tror faktiskt att jag ska ta och ta bort mitt smink och hoppa i säng, för att kliva upp i någorlunda tid imorgon så jag hinner med lite grann av lördagen i alla fall då vi har spelning imorgonkväll med skolan på Göranssonarena, på en fotbollscup som våran skola arrangerat som heter Night of Whishes. Kommer bli jätte awkward, men who cares jag gör mitt jobb sen åker jag hem. Har även lite planer att fixa till på söndag då vi åker med samban och tar SAIK till ännu ett SM-guld mot Villa Lidköping. Ska bli spännande! Jag tror faktiskt att årets match kommer att vara ganska jämn igen, förra året så vann ju SAIK SM-guldet på sudden death (sista mål vinner). I alla fall så kommer det bli väldigt skojigt, och jag ser fram emot det väldigt mycket.

Kära Matilda, hoppas att du tog dig hem lugnt och säkert. Tack för ikväll, bästa du! Love you ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0