Lenses

Idag var skolan helt okej faktiskt. Men är fortfarande sjukt skoltrött! I alla fall så träffade jag pappa nere på stan vid kvart i 3, för då skulle vi dra till optikern och fixa linser till mig. Så nu har jag linser för en provperiod, så ska tillbaka till optikern om två veckor och se hur det har gått. Det har varit sjukt obehagligt, för det har skavt hela tiden. Men det är väl bara ovana, så jag hoppas och tror att det ska bli bättre ju mer jag använder dom. Eftersom att jag bara skulle ha dom 4 timmar första dagen så har jag precis tagit ut dom, och det gick väldigt bra. Ska bli kul att se om jag får i dom imorgon bitti, eller om jag kommer stå där med dom hela dagen. Hatar början på nya saker, för ibland är det så jobbigt :(

Nu ska jag spela lite riding club championships och äta lite godis, sen blir det duschen så att jag kommer i säng i någorlunda tid ikväll. Är så dålig på det alltså!


Fick till en riktigt bra bild med telefonen där man ser linsen också, coolt för att vara en iPhone.
Måste även säga att jag tycker om mina äppelgröna ögon, det är så fint med gröna ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0