Måndag: Sjuk och plugg

Vaknade imorse och mådde jätteilla så jag gick upp till toan och spydde en del. Mamma kom upp och kollade på mig och sa åt mig att sjukanmäla mig för att hon tyckte inte att jag skulle springa och spy i skolan precis. Så det tyckte ju jag var skönt i alla fall. Så då sjukanmälde jag mig sen somnade jag igen någon timme och sen vaknade jag och sprang jag upp ur sängen och in på toa där kom det lite till. Och sen dess så har det inte varit några problem och det är skönt i alla fall. Så nu har jag satt igång med lite rester som jag måste fixa så jag får igång pluggeriet för att kunna komma tillbaka till skolan den här veckan och försöka plugga varje dag.


Nu ska jag ta och fortsätta att skriva på en svenskakrönika. Ha det bra så länge så hörs vi ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0