"Och ryttaren utgår"

Idag vaknade jag runt nio men låg och drog mig till kvart över. Blev inte klar för än någon stund innan Elin och hennes pappa kom för att hämta mig, bara för att jag trodde att hon hade sovit över så jag var klar att lägga mig i sängen igen. Sen fick jag smset: Vi åker nu! :). Då blev jag jättestressad eftersom att jag bara hade ett par jeans på mig och inget annat. Så då blev det stressa på, så att hann inte fixa håret.

I alla fall så kom vi upp till ridklubben runt kvart över 10 då kanske, och sen var vi där ett bra tag. Kollade på dom fina hästarna och vi diskuterade en massa också. Jag märker nu hur mycket jag saknar hästarna, och vill verkligen tillbaka men inte till klubben. Och egen häst har jag inte råd med just nu, men senare i livet så kanske. Jag fick dock inte med mig systemisen så det blev inga bilder den här gången. Men fixar dom högbospelen till sommaren så kommer jag ta med mig Elin dit och kolla och då följer systemisen med helt klart!

Nu ska jag ta och lägga över lite bilder från iPhonen och sen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Plugga lite kanske!? Behövs verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0