Söndag

Gud vad dagarna går fort nu för tiden. Det är redan söndag, men det känns som att helgen började igår. Hemskt! I alla fall så hade ju jag konsert igår och det gick väldigt bra, var så nöjd efteråt att jag ville spela allting en gång till. Jag får hoppas att dom vill göra om samma arrangemang igen, med samma folk för det skulle vara jättekul. Som vanligt så gick ju jag runt med den musiken i huvudet hela kvällen, oerhört jobbigt men det blir så när man spelar sånt där.

Idag så ska jag med pappa en tripp in till valbo och sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska försöka plugga undan lite rester så jag blir av med dom. Men alla här borde väl veta hur bra jag är att komma till skott med saker? Haha!


Snyggast i stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0