Svenska mästare...

... Igen! Och det är ju bara underbart, för grabbarna har spelat förvånansvärt bra den här säsongen. Grymt bra jobb, grabbar!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och ligger i sängen med världens huvudvärk (bakis) så ska väl kanske ta och sova en stund. Sen i eftermiddag så har vi rep med skolan, men jag har även ett annat rep SAMTIDIGT som skolans rep. Och en spelning med samban, då vi ska välkomna saikgrabbarna tillbaka till Sandviken igen. Detta blir ju bara bättre och bättre... Jag skulle behöva klona mig själv 3 gånger så jag kan vara på alla ställena utan att jag skulle missa något annat. Underbart!

Jag hoppas att ni alla mår bra idag, bättre än mig i alla fall, men jag får skylla mig själv. Ha det så jättebra så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0