Vän med sitt ex?

Många tycker ju att det är konstigt att vara vän med sitt ex efter att man gjort slut osv. Det tyckte jag också var konstigt ett tag, men eftersom att jag är väldigt bra vän nu med ett av mina ex så tycker inte jag att det är så konstigt i alla fall.

Skulle kunna vara det med Viktor som jag var tillsammans med i somras också, men det är han som har problem och hatar mig, hahaha. Fett skoj. Jag menar, vi kom båda överrens om att det inte funkade så vi bestämde oss för att göra slut vilket var bra. Men sen ba näe. xD Kul grabb det där! Snygg är han ju i alla fall, det kan jag inte ljuga om!

Jaja. Shit happens. Av honom så kanske jag inte förtjänar något bättre, men sen har jag min förra pojkvän från 2 år(?) tillbaka. Han är en snäll kille han. Har lite problem att bestämma sig för saker, men annars så är det världens underbaraste kille! No doubt


PUSSAR OCH KRAMAR PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0