Var nöjd med dig själv!



Jag skulle aldrig lägga ut den här bilden om jag inte börjat inse att min kropp är snygg som den är! Okej, jag har inte den där snygga midjan jag skulle vilja ha. Jag har inte de perfekta brösten jag vill ha. Jag har inte den perfeka hyn som jag vill ha. Jag är inte perfekt. Men vad är perfekt egentligen? - Finns det något som är perfekt?

Jag har inte förän idag insett att jag måste vara nöjd med min kropp, för jag kommer aldrig någonsin få en annan kropp. Dessutom så skulle jag aldrig lägga tusentals kronor på att operera till mig den kroppen jag egentligen vill ha. För att så mycket pengar skulle jag aldrig hitta någonstans. Så det jag vill säga med det här är att skit i vad bloggare och skitsnacksfolk tolkar som en "snygg kropp".

Du är snygg på ditt sätt och jag är snygg på mitt sätt. Vi kan inte göra något åt att vi blev födda så här, deal with it!

NI ÄR SNYGGA!


Kommentarer
Postat av: Simon

Tummen upp! (Y)

2012-03-04 @ 22:58:50
URL: http://simoncrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0