"At waterloo Napoleon did surrender"

Nu har jag ganska nyligen kommit hem så nu ska jag ta och hoppa in i duschen!
Dagens rep gick väldigt bra, jag hade extremt mycket dötid då jag inte var med på alla dagens låtar. Men då fick jag ju kolla på en snygging som fanns närvarande. Blev bara lite starstrucked när Måns Zlemerlöw klev upp på scen. Sen var även Lotta Engberg, Jerry Williams och Vera & Jessica med. (De sista två har jag INGEN aning om vilka det är.) I alla fall så var alla jätteduktiga, har dock inte pratat med någon av artisterna än. Men eftersom att vi har ganska så många föreställningar sen så blir nog det av också.

Imorgon är det rep igen, och det ska bli roligt för då ska vi göra genomdrag på allting. Med konsertklädsel och allt, det är bara för att vi har allra första föreställningen på fredag och det börjar jag redan nu bli nervös för. Varför vet jag inte riktigt, för när det är såna här föreställningar när jag sitter i en stor orkester så brukar jag aldrig bli nervös eftersom att jag har så många som också spelar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova, imorgon börjar vi kvart i tio så jag kan sova till kvart över 8(!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0