Dusch och historiaplugg

Nu mina vänner efter att ha spenderat mestadels av kvällen i vardagsrummet med min familj så ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag göra de sista 7 frågorna jag har på en rest och sen får jag äntligen sova. Jag är sjukt trött, och egentligen vill jag bara ha sommarlov nu. Något som är ännu sjukare är att detta blir mitt sista sommarlov(!) eftersom att sen när jag gått ut så får jag ju inget mer sommarlov, om jag inte skulle jobba inom skolbranschen så att säga. Då får jag ju också sommarlov, men det kommer knappast att hända tror jag.


I alla fall så ska jag nu ta och vara duttig och hoppa in i duschen, ha en bra fortsatt kväll allihopa så hörs vi imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0