Duschen är det bästa "hitta på sig själv" stället

Har suttit ett väldigt bra tag i duschen och tänkt på mitt liv och hur jag mår just nu, och jag gick långt ner. Jag insåg precis hur jävla dåligt jag mår, både fysiskt och psykiskt. Mest psykiskt, då det finns en person som delvis gör/har gjort att jag mår som jag gör. Ingen nämns vid namn. Tror inte ens att denna person vet om det. Sen är det mycket annat som gör att jag mår dåligt också, tex. Den stressen jag börjar få av att det bara är 6 veckor kvar i skolan, sen har jag tidspress också och mycket, mycket mer. 

I alla fall så har jag pratat med mig själv om detta och med mamma (den bästa personen i mitt liv, den enda jag kan prata med!) och båda tyckte att jag ska börja prata med en kurator igen. För då mådde jag så bra, när jag fick prata av mig. För som jag mår nu är det inte meningen att jag ska göra. Det är inte mänskligt.

Jag återkommer imorgon när jag, förhoppningsvis, mår bättre.


Såg bilden på Matildas blogg och letade upp den på weheartit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0