Försökskaniner

Jag har suttit och funderat och kollat på massa nagelteknologsgrejer. Kommer ni ihåg att jag sa att jag funderade på att utbilda mig till nagelteknolog? - Jag tycker att det skulle vara så sjukt kul. Men just nu så har jag ju varken råd eller tid till det.

Så då funderade jag på att börja med ett vanligt "gelkit" man kan köpa på ICA, Kicks osv. För att testa, men jag har liksom ingen som vill eller snarare vågar (xD) vara "försökskanin" då både mamma och jag går hon en kvinna som gör våra naglar så vi har ju redan fixade naglar på det sättet. Så hon kan ju förstås inte ha sånt.

Så I guess att hela den planen blev förstörd. Men om det är någon som känner sig sugen på att våga vara försökskanin åt mig så är det bara att säga till. Självklart så är det jag som köper "gelkitet", så det är ingen fara.

Men vågar ni, så hör av er här i kommentarsfältet eller så är det bara att höra av sig till mig på annat vis. Hotmailen rekommenderas ej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gör på mig Martina :D

/Din tärnkompis

2012-05-08 @ 09:41:38
Postat av: Sofie

Oj, namnet försvann...

2012-05-08 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0