Fyra bugg och en coca-cola

Idag vaknade jag vid samma tid som igår, halv tolv. Det var skönt att få sova, och jag vaknade och trodde att halsen hade blivit bättre men det hade den såklart inte. Dock gör det inte lika ont som igår och det är ju skönt i alla fall.

Idag så är det pluggerier och fixa naglarna som står på schemat, förövrigt så vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag kanske ska ta och städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, eller så ska jag ta och vara lite töntig och spela The Sims 3 eller Call of Duty. Känner faktiskt för att döda folk så jag tror att det blir CoD, det är sååååååå kul! :D Speciellt när man får in världens bästa headshot :D


Hoppas att alla får en trevlig dag, det kommer inte jag få. Tack vare min förbannade hals och min förbannade näsa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0