Halsfluss?

Min hals har bara blivit värre och värre. Känns som halsfluss, och det orkar jag inte med. Har inte tid med det heller, men skulle jag bli sjuk så vet jag i alla fall vad jag har för skolarbeten att göra så det är ju lugnt, men ändå. Har inte råd heller, då blir jag av med pengarna!

I alla fall så har jag nu ikväll gjort sista konserten med symfoniorkestern, och jag känner hur jag fortfarande är uppe i varv så jag ska faktiskt ta och varva ner med en kopp te för att lindra halsen lite grann och sen så ska jag faktiskt ta och sova tror jag. Är trött. Känner mig inte febrig (än...!) men har jag otur så kommer väl det också skulle jag tro. Ha det bra!

Tog kort in i halsen för att jag skulle se hur det såg ut och det var inte vackert. Först så ville jag lägga upp det, men kom på att det kanske finns väldigt känsliga läsare som inte tål sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0