Headache

God eftermiddag. Den här dagen har spenderats i sängen med ett huvud som nästan har sprängts tusen gånger om, jag vaknade med sprängande huvudvärk som aldrig har gett sig förän nu, när den äntligen börjar gå ner. Varför detta är har jag ingen aning om, förmodligen så är det spänningshuvudvärk eller så är det för att jag är så stressad. Jag vaknade dock försent idag, men eftersom att jag blev hemma hela dagen så gjorde det ingenting.

Har tagit typ 7493564593 huvudvärkstabletter idag, men ska ta ännu en till nu till maten då jag verkligen måste åka iväg till göranssonarena och repa med symfoniorkestern. Men jag ska inte klaga på att jag måste åka dit, har suttit och spelat trumpet med nästan 39 graders feber en gång, så då känner jag att huvudvärk inte är så mycket till skillnad från det.




Bjuder på en bild från mitt första år i skolan. Jo visst, man har ju varit söt en gång i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0