Hon kallar sig för min mamma

Tjenare tjenare, sitter just nu med gitarren och försöker skriva lite låtishar. Men det går inte så bra, jag har liksom ingen inspiration. Dock har jag egentligen inte tid att sitta med gitarren bara sådär då jag har en uppsats jag måste göra så det kanske är lika bra att jag kommer igång med den, annars lär det aldrig hända.

I alla fall så var det planerat att jag skulle åka till valbo med mamma idag, men eftersom att hon är skitsur på mig och har typ sagt att jag är det värsta som finns osv. (snäll mamma btw :P) så jag vet inte riktigt hur det blir nu, det roliga är att jag inte har gjort människan ett skit. Skulle tro att det var just det att jag kom hem från skolan, haha. Skulle då vara roligt och se hur hon reagerar om jag inte skulle komma hem alls.

Nu ska jag ta och slänga ifrån mig gitarren och ta och börja plugga kanske.

Ha det bra så hörs vi lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0