Horses

Tack Elin för att du gjorde så jag fick tillbaka mitt hästsug. Jag kommer knappt ihåg senast jag satt på en hästrygg. Måste vara för snart 1 år sedan. Men jag och mamma har pratat om att vi ska rida islandshästar den här sommaren, skulle vara superkul!

Från ett ämne till ett annat!

Så gick symfoniorkesterrepet ovanligt bra idag, jag var, och är, riktigt nöjd med min insats. Jag kommer inte ha tid att uppdatera eller plugga så mycket den här veckan eftersom att jag har rep varje dag den här veckan. Jippie. Men det är faktiskt ganska kul. Men efter det här så slänger jag upp mina trumpetarår på hyllan, och tar tag i livet ordentligt.


Godnatt!

image description

Jag saknar min prins så otroligt mycket. Finns inte ord för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0