Jag är inte riktigt frisk tror jag..!?

Hej i stugan, har legat i sängen mest hela dagen och inte gjort något vettigt alls. Så därför kände jag att det var dags att börja på fördjupningsuppgiften vi har på historian (vårat sista arbete.). Så nu har jag fixat ett ämne att skriva om och en framsida och har även börjat lite smått att leta fakta och det finns mycket fakta om det jag har valt.

Eftersom att jag tycker att andra världskriget är lite intressant så valde jag att skriva om D-day. Lite av mitt intresse för detta kommer av att jag spelat så mycket CoD, då ett av spelen är taget från andra världskriget och där finns även en bana som kallas D-day. (Jag är en riktig dataspelsnörd... det går i släkten!)


I alla fall så går jag och snyter mig var femte minut, måste göra det igen nu känner jag. Sen ska jag nog ta nåt att käka, och om det är varmt ute nu så är jag grymt sugen på att gå ut och lägga mig i solen och sova. Det om något är underbart, och ger såna underbara sommarkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0