Konfirmation hit och konfirmation dit

Idag har det bara kretsat runt min "lillasyster" som konfirmerat sig. Så för inte så länge sedan så kom vi hem efter att ha varit och ätit gofika och smörgåstårta hos dom, hon blev väldigt nöjd över halsbandet hon fick i alla fall. En liten berlock med en fredsduva på från Kenzas kollektion, hon har hos guldfynd.

I alla fall så ska jag ta och övningsköra med mamma till ICA för att handla mat till lite senare. Så nu ska jag faktiskt ta och kolla på något vänneravsnitt och sen när vi ätit och så vidare så ska jag sätta igång med lite plugg. Vi har två prov den här veckan, som ska göras. Sen har jag bara 2 rester kvar så är jag klar för att skrivas in på körskolan! WEHOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0