Konsertdag

Hejsan allihopa, har precis vaknat från en liten powernap och gud så skönt det var. Idag vaknade jag när klockan ringde 07.00 och åkte till skolan och skrev engelskanationella (uppsatsdelen) vet inte riktigt hur länge jag satt men runt 1 timme blev det nog i alla fall. Sen åkte jag direkt hem och käkade en andra frukost och bytte om samtidigt då jag skulle åka ner till Göranssonarena och göra en skolkonsert med Kulturskolan och Sanna Nielsen. Konserten gick ganska bra faktiskt men sluttonen på första låten blev åt helvete, tror den kom in i målbrottet eller så (Elvira, Anna och Elin: ni vet exakt hur det låter xD). I alla fall så ska jag ta och byta om igen nu för snart så ska jag få skjuts av mamma ner dit för ytterligare en konsert, men nu är det för allmänheten och jag läste på Elins blogg att hon, hennes lillebror, hennes mamma och Elvira och hennes mamma ska faktiskt komma dit och kolla. Hoppas ni får det trevligt!


Nu ska jag börja göra mig i ordning och sen åker jag ner till arenan igen. Ha det bra allihopa!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0