Konsertpremiär

God eftermiddag, inatt kom jag hem ganska sent eftersom att det blev efterfest efter premiärkonserten igår. Konserten var väldigt lyckad och den som fick mest stående ovasioner var ju såklart Jerka, haha!

På efterfesten i baren så träffade jag även på Måns Zelmerlöw, och till er som vill träffa han för att han verkar trevlig så kan jag säga; det vill ni inte, han är en riktig snobb. Han tar INTE första initiativet till att säga hej, så det är det du som måste göra och när man får ögonkontakt med han så ser man hur han nedvärderar en som person bara för att man inte är känd. Så tro mig, den mannen är inte trevlig. Men snygg är han för det och det kommer inte att ändras.

Idag ska jag åka en sväng in till Gävle med mamma för att köpa konfirmationspresent åt min "lillasyster" som konfirmerar sig imorgon, så då ska jag sitta i kyrkan i några timmar. Skoj...

Ikväll är det andra konserten och det blir antagligen efterfest igen, så vi får se om jag ska ta och gå på den eller inte. Men åker nog hem direkt om jag ska orka gå upp tidigt imorgon. Haha!


Ha det bra så uppdaterar jag senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0