Kulturskolan i samarbete med Sanna Nielsen

Ikväll, eller idag heter det rättare sagt, så har jag varit och repat på Göranssonarena med Kulturskolan och världsartisten Sanna Nielsen. Det var kul, men otroligt långtråkigt så nu vet jag varför jag har tröttnat på att spela trumpet. I alla fall så kom jag hem för ca 1 timme sedan och jag har precis käkat "middag", äpple och banan med kanelstänk. NAM NAM!

Nu ska jag kolla lite mer på tv och sen ska jag hoppa in i duschen för att sen kunna gå och lägga mig. Imorgon har jag ett prov jag måste göra och sen ska jag iväg tillbaka till Göranssonarena för att göra två konserter. En skolkonsert för alla skolbarn och sen en kvällskonsert där även föräldrar får komma och lyssna, men mina fick inte komma den här gången. Höhö.

Ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0