Lillördag

Godkväll, nu ska jag gå till badrummet och ta bort sminket och sen ska jag lägga mig och kolla på film och käka godis! Grymt godissugen är jag, och imorgon är vi lediga. GRYMT SKÖNT. Fast jag ska vara nere vid "dojon" klockan två och få lektion i självförsvar av Elins pappa och farbror, ska bli spännande. Sen vill jag verkligen se Elin fightas mot sin far, det är något jag har viljat se länge om hon klarar sig bra eller mindre bra ;)

I alla fall så har jag den fjärde föreställningen med symfoniorkestern imorgon, ska bli riktigt kul att få komma upp på den scenen igen. Kommer fortfarande bli lika fascinerad av dansarna så jag knappt kommer att hålla koll på när jag själv ska spela, haha!

Ha det bra så hörs vi imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0