Min schäng har aldrig varit sönare...

... Var den sista meningen jag sa innan jag fick en skrattattack. Detta innebär att jag är fruktansvärt trött, det är hemskt hur trött jag är. Och det är skandal, för jag har slutprov i GeMu:n imorgon och jag har inte pappren hemma så jag kan inte plugga lite extra heller. Det sög, men förhoppningsvis så kommer jag klara G-provet galant vilket gör att jag hur lätt som helst hoppar på VG-provet sen. Jag känner mig taggad, men samtidigt väldigt nervös. För det är tragiskt om inte jag klarar provet eftersom att jag har hållit på med sånt här i snart 10 år.

Nu svamlar jag, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag soooooooova!



Jag i min snyggaste form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0