No headline today, sorry!

Idag vaknade jag väldigt tidigt för att vara mig. Jag vaknade vid kvart över tio, helt självmant!? Kommer ihåg att jag drömde en väldigt obehaglig dröm, som jag inte ens vill tänka på. I alla fall så tog jag det lugnt på förmiddagen, och sen blev det världens fight med mamma om hur stressad jag är och vilken jävla tidspress jag har på mig då jag vet att det snart är mindre än en månad kvar i skolan och hur jäkla många rester jag har. Så jag låg och grät i nästan en timme, och vi ska nog inte ens gå in på vad jag har varit jävligt nära på att göra idag om inte mamma hade kommit in i mitt rum i tid.

I alla fall, så ska jag faktiskt gå ner i vardagsrummet nu med mamma och ha lite kvällsmys med henne då vi ska äta kesella med färska bär. Om nom!


Ha det bra allihopa så hörs vi antagligen senare eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0