Över förväntan!

Godkväll, idag var det första dagen i skolan den här veckan och när vi hade haft våra två lektioner så var det dags att åka till arenan för att gå med estetisharna på framtidsdagarna som sandvik håller där. Vi trodde förstås att det skulle vara massa montrar med jättetråkiga saker men när vi kom dit så blev vi alla förvånade för vad det egentligen var, det var faktiskt riktigt roligt att vara där. Man kände sig som 8 år igen! Vi var ett gäng som umgicks hela tiden och vi hade sjukt kul tillsammans, och det första vi gjorde var att ställa oss i en lång kö till en sån här simulatormaskin, den var riktigt rolig att åka faktiskt. Sen gick vi och gjorde massa andra saker också, jag vet inte om jag pratar för mig själv eller för de andra också men jag hade riktigt roligt när jag var där i alla fall.

Nu ska jag faktiskt ta och skriva på min fördjupningsuppsats så jag får klar den någon gång också, sen måste jag även kolla över vart jag har gjort av mitt hemprov i matte någonstans. Hmm. Det är en riktigt bra fråga faktiskt. Nu svamlar jag!

Ha det bra!

Godnatt



Jag och Matilda gick och blev dvärgar ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0