So sorry

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat på ett tag, men det är så att jag haft mycket att göra på sistone. Och idag har jag MASSOR av plugg att ta i tu med, så det håller jag på med nu. Men har även hunnit sola några timmar, och som vanligt så är jag en äkta svenne som det tar flera jävla hundra år för att bli brun. Jag AVSKYR det! Oh well, jag har två uppsatser jag ska få klart idag, men även en intervju vi har på ett av de estetiska ämnena. Men det ska inte vara några problem, tror jag! Jag får köra en sms-intervju med den personen. Haha!

Igår så skulle jag ha umgåtts med fina vänner, men eftersom att jag var helt utslagen efter en 8 timmars skivinspelning i en källare där det inte finns ordentligt med luft när det är fullproppat med folk och intsrument så orkar man knappt göra något alls. Så jag låg inne hela kvällen i soffan och halvsov, sen var det ju Eurovision Song Contest också, och vi vann ju i år! Tummen upp x 1000.


Här bjuder jag på en "charmig" bild från när jag solade

                
Det bästa med att ha en altan med heltäckande väggar och en stor syrenhäck på gården är att grannarna inte ser när man solar topless
 ;) KUNG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0