Swing it magistern, swing it, det är din egen melodi!

Nu har jag precis kommit hem från Göransson Arena och föreställningen ikväll var riktigt lyckad kan jag säga. Och som vanligt så var det ju självklart Jerka som fick alla stående ovasioner, man kan verkligen inte tro att den mannen är 73 år!

I alla fall så har jag precis tagit bort sminket och provat min nya ansiktsrengöring från Basiron. Huden blev jättelen! Men från en sak till en annan så ska jag lägga mig och käka lite lördagsgodis och kolla på resten av vänneravsnitten. Nu har jag kollat ut säsongerna för 6 gången. Imorgon ska jag upp tidigt och åka iväg till kyrkan med mamma för att kolla på min "lillasyster"s konfirmation. Och nu har vi fixat en present också, hon kommer säkert bli jättenöjd! Kameran hänger med mig imorgon så jag kommer troligtvis komma med en bildbomd imorgonkväll.

Ha det bra! Tyvärr så har jag inte hunnit få några bilder på någon av artisterna än, men det är ju fortfarande 3 föreställningar kvar så förmodligen så hinner jag väl med det också.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0