Tisdag

Idag är det tisdag, jag har för ca. 1 timme sen kommit hem och jag har hunnit duscha till och med så nu ska jag kika på något vänneravsnitt och käka lite lätt så ska jag sova sen. Gud så underbart!

Repet gick sämre än igår, men sådana dagar får man leva med. Det är rep imorgon igen, så då får jag ta igen det. Och då kommer äntligen artisterna(!!!) Är superdupertaggad på att träffa alla duktiga artister och få byta några ord med dom kanske.

Godnatt på er, nu ska jag snart sova för att ladda upp för skola imorgon halv nio då jag ska ha engelskanationella, igen. Denna gång; läs- och hörförståelse. Det ska inte vara några problem, dock är det ju lite svårare än förra året. Men det fixar jag nog galant!

image description

Eftersom att jag har lite bildbrist och inlägget handlar lite om att jag får träffa artisterna imorgon, så bjuder jag, ännu en gång, på bilden jag tog med Sanna Nielsen.

Kommentarer
Postat av: Elin

det är INTE okej att använda samma bild tre gånger på en sån kort tid.

2012-05-09 @ 17:25:14
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0