Träningsvärk av att promenera!

Idag var jag iväg en sväng med mamma till valbo igen. Vi åkte ju dit igår också, och då fick jag med mig en skolavslutnings klänning. Men idag blev det ett par skor! Dock inte till avslutningen, utan detta är ett par såna här roliga "rull"skor dom som är lite böjda i både fram och bak som gör att man tränar rumpa, lår, vader, rygg och lite till. Dom är väldigt effektiva då jag redan har ont i vaderna efter att ha gått i dom hemma nu i en 30 min. Kanoners!

I alla fall så kommer avslutningsskorna förmodligen inhandlas i helgen, om vi inte hittar några så har jag ett par backup-skor. Haha!

Nu ska jag plugga lite gemu och sen sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0