Alla faserna på körkortsteorin är avklarade

Hejsan hoppsan. Nu är jag sådär dålig på att blogga igen. Jag som lovat att skriva klart den där tio dagars-grejen. 
 
I alla fall så har jag idag klarat av sista körkortsfasen. Nu är det bara repetitionerna och sluttestet kvar. Sen kommer jag också få min papperslapp, kommer varje dag ett steg närmare uppskrivning och uppkörning. Börjar bli riktigt taggad nu. Därför har jag bestämt att från och med nu så ska jag ägna lite tid (läs mycket) varje dag till körkortsplugget så det blir klart så fort som möjligt! Det kan bli bra det här.
 
Efter detta inlägg så kommer det ett till med en tio dagars-grej. 
 
 
 
Gjorde en repetition för att se hur det gick. Behöver inte ens nämnas. Blev lite överraskad, om jag säger så. Sen om ni undrar varför sluttestet har en gul prick så är det för att jag gick in på den och råkade sen klicka på fel knapp, så jag startade ett test istället för att gå tillbaka.. :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0