China red

Idag har det varit en hyfsat bra dag. Hade ju samhällskunskapsprov och det gick förvånansvärt bra måste jag säga. Det är inte alla gånger jag känner att det gått bra på ett prov.

Var iväg till min nagelteknolog ikväll också, det är alltid lika roligt att åka dit. Har alltid så mycket att prata om och vi skrattar och har oss, vi experimenterade lite med en av mina naglar idag, vi hittade på en rolig färg vi ville testa men det blev inte så bra så jag beslöt mig för att ha rött istället. Underbara röda färg!

Imorgon är det torsdag och då får vi säga "IMON ÄR DET FREDAG!" Imorgon har jag genrep med storbandet inför skolkonserten på fredag. Är så jäkla nervös. Får panik för att jag inte vet vad jag ska ha på mig och sen är jag så rädd att jag ska glömma bort texten. Buhu!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0