Dag 1 - Tio saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har runt 40 tremänningar, men känner bara 2 av dom.
 
2. Jag har faktiskt, trots min längd, för ca. 2-3 år sedan, varit medryttare på en shetlandsponny med en mankhöjd på 100 cm. (Var dock inte lika lång då, som nu.)
 
3. Jag är allergisk mot godis, men äter det ändå.
 
4. Jag har musicerat sedan 10 år tillbaka. 
 
5. Jag har aldrig i hela mitt liv haft ett husdjur. Förutom en kanin som bodde hos min extrafamilj.
 
6. Jag har bott på samma ställe sedan jag var 2 år gammal. I ett radhus. I vallhov. 
 
7. Förra året hade jag en total viktnedgång på 15 kg.
 
8. Jag fick mina körkortsböcker i somras och hade därför nu kunnat ha ett körkort. Men med min lathet så har jag inte tagit tag i det förän nu till hösten.
 
9. Jag kan inte spy utan att stoppa två fingrar i halsen.
 
10. Min mamma tvättar nästan jämt åt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0