Happy Halloween

Mitt liv blir inte vettigare än så här. 
Det ända jag har gjort idag är att plugga körkort, bokstavligt talat. Jag har verkligen inte gjort något annat alls. Och inte fan har jag ännu klarat den där jävla fas C, jag som hade bestämt mig för att både fas C och F skulle vara klara vid denna dagens slut. Men icke sa nicke. Då lägger vi upp nästa plan: Fas C och F, klara på söndag. Då ska jag även ha hunnit läsa lite till psykologiprovet vi har på tisdag, det är ju lite mindre kul och ganska dåligt av våran lärare att lägga ett prov på tisdagen efter man kommit tillbaka från lovet. Jag menar, man hinner inte återhämta sig på EN dag. I alla fall inte jag, men det är ju jag det. Jag vill ha åtminstone två prov- och uppgiftsfria dagar efter ett lov. 
 
Från en sak till en annan, jag har som sagt suttit och pluggat på det där jävla körkortet hela dagen. MEN NU VILL JAG HA DET! Därför gör vi så att som tidigare skrivit så ska fas C och F vara klara på söndagkväll. Veckan därpå ska jag har alla repetitionerna klara. Sen har jag knappt något kvar så då är det väl dags att boka in både uppskrivning och uppkörning. WIHOOOOOO! 
 
 
Ni får ingen bild idag. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0