Huzmanzkozt

Godkväll. Nu blev det lite segt på det där med bloggning igen. Dumma mig. Sitter med Elvira i skype och pratar för fullt, denna människan gör mitt liv värt att leva när jag vet att hon finns och är lika mongo som mig. Du är guld värd!
 
Ikväll så har jag faktiskt pluggat samhällskunskap. Inte frivilligt dock. Jag har prov imorgon.
 
Den här dagen har väl varit sådär, har inte varit på topp och inte varit på så bra humör. Hoppas att det blir bättre till imorgon. Imorgon får jag göra nya naglar så det är jag glad för i alla fall. Resten av dagen hoppas jag blir någorlunda  bra bortsett från provet. Men ingen dag med prov är väl bra, right? Det får man ha överseende med, haha.
 
 
Nu ska jag ta och prata med min fina vän lite till, sen är det nog läggdags för min del i alla fall. Har en hyfsad sovmorgon imorgon, så får mig några timmar inatt i alla fall. Det är nog välbehövligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0