Den första snön

Idag när jag vaknade runt elva halv tolv så gick jag raka vägen upp till köket för att kolla om det snöade, som min pappa berättade för mig igår att det skulle göra, och rätt hade han. Det bara öste ner. Det har nu kommit runt 1,5 decimeter snö, och det har inte slutat än. Jag blev och är lite trött på att det snöar. Redan. Hur ska jag då klara mig i 6 månader till med detta hemska väder. Det som är positivt är faktiskt att mot första advent så kommer jag faktiskt att känna av den där underbara julkänslan och då kommer jag älska snön, bara för att det närmar sig jul. - Jag vet, jag är en underlig människa!

Idag är det inte så speciellt mycket som står på schemat förutom att jag och mamma ska iväg och äta hos min extrafamilj och sen ska jag iväg på ett möte vid halv sju med Elin, våran lärare och Sandvikens manskör för vi ska nämligen ljusa på deras konsert i november. Det ska bli lite roligt faktiskt!

Nu ska jag ta och plinka lite på gitarren. Var länge sedan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0