Höstlov vecka fyrtiofyra

Här hände det inte mycket. Jag har blivit så urusel på att blogga så det är inte sant, det värsta är att jag inte vet varför. Har väl varken tid eller ork för att det är så mycket som är igång just nu. Idag är det söndag och imorgon börjar lovet på riktigt, blir nog inte så stor skillnad för vad jag brukar göra på helgledigheterna; plugga, städa och sova. Jag har ett sånt händelserikt liv märker jag, haha.
 
Förra veckan så hade vi programvecka i skolan vilket betyder att de programmen med inriktningar bara håller på med det. Som vi, musik. Vi åkte, precis som förra året, runt till olika högstadier för att värva folk till oss. Vi vill bli större! Det var succé på nästan alla ställena, det var riktigt roligt. Dock var det ju lite ledsamt för oss treor eftersom att det var våran sista "turné", men vi släppte den som en succé och det är bra!
 
Jag har dessutom börjat inse hur lite tid vi treor egentligen har kvar på estet. Jag menar, det är höstlov nu, sen går vi några veckor i skolan sen är det jullov och sen är det 2013 och vi tar studenten. Det är så sinnessjukt, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
 
Har faktiskt en massa saker att längta till nu:
 
#Snön så man får ta sig upp till berget och åka lite.
#Nyår
#Studentkryssningen (trots all oro)
#Studentveckan
#STUDENTEEEEEN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0