Mary Poppins

I förrgår beställde jag hem en underbar dvd. Mary Poppins. Underbara barndomsminnen dyker upp, när jag och Anna, minst en gång i veckan under lågstadiet jämt gick hem till henne satte oss i soffan med mintchokladmilkshakes och kollade på den här filmen. Dock på VHS. Så vi bestämde förra veckan att vi skulle försöka få tag på den på dvd och jag hade tur som hittade den på CDON.com så någon vecka framöver så ska vi faktiskt ta och kolla på denna underbara film och dricka en varsin mintchokladmilkshake och återuppleva barndomen lite grann. Det är så underbart!

Sitter och kollar på filmen nu också och det är underbart, hade verkligen glömt bort hela filmen. Men kommer ihåg en enda låt. "Med en stor nypa socker slinker medicinen ner".

Nu ska jag fortsätta kolla på världens bästa barndomsfilm. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0