49 års kalas

Hej hopp!
Ligger i soffan hos min extrafamilj och typ halvsover. Vi är här på 49 års kalas, jag känner av att förkylningen börjar komma tillbaka. Börjar få riktigt ont i halsen, och trött är jag. Men det har sina anledningar från gårdagen då det var rena rama festligheterna. Trots att jag lyckades hålla mig hyfsat nykter.

När jag kommer hem så ska jag lägga i mig i sängen och kolla på film, det behöver jag. Ska göra hemgjord glass också. Imorgon blir det en sväng till IKEA med mamma, där ska jag kolla spegel och lite annat grejs till mitt rum. Det börjar ta form nu! Äntligen.


Kommentarer
Postat av: Elin Lennholm

fin bild..

Svar: Ah, tycker ja. Men du din bajskorv ville inte vara med...
Martina Wallén

2012-09-30 @ 23:23:48
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0