Halkbana

Idag var jag till Vannsätter på halkbana, fy satan vad kul det var. Skulle lätt kunna göra om det bara för kul, jag gick dessutom runt och oroade mig för ingenting.

Igårkväll så bokade jag studentkryssningen, självklart delar jag hytt med ma gurlz. Vi kommer ha galet kul!
Tillbaka till körkort och grejs så är jag klar med körningen snart, jag har två eller tre körlektioner till att använda. Sen kan jag boka uppkörning. Men jag måste såklar göra teorin klar först. Så den tänker jag lägga fokus på de närmaste dagarna och försöka få åtmisntone klart alla faser innan höstlovet. Det är ett bra mål. Sen på höstlovet får jag fixa repetitionerna och sluttestet sen jävlar är det bara att boka uppkörning och uppskrivning så är jag klar sen. WOHOO! Blir så taggad av att veta att det inte är hur mycket som helst kvar. Yäy me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0