Herregud människa, du kommer gå långt!

Kollade precis på facebook, och såg att min tärnekompis Sofie Delltorp hade lagt ut en låt som själv har gjort. Då var jag bara tvungen att kommentera detta eftersom att jag är sk. arbetsskadad. Denna människa är riktigt fin och jättetrevlig. Hon är grymt duktig på att sjunga, och nu blev jag stum då jag märker hur jävla (ursäkta språket) bra hon är på att skriva egna låtar. Den här tjejen kommer gå riktigt långt om detta är något hon kommer att satsa på senare i livet. Vilket jag skulle råda henne till. Grymma människa, fortsätt med detta!
 
Såg på hennes youtubekanal att hon har många jättebra covers där också! Sofie Delltorp, du är ju bara förjävla grym!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack snälla, Martina!

2012-09-05 @ 14:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0