Kompis det går inte så bra nu

Har märkt att bloggningen inte går så bra nu. Det finns det några anledningar till i alla fall.
1. Fokuserar på körkortet som jag vill ha, nu den här sekunden typ.
2. Designen är kanske den fulaste som finns.
3. Jag har inte den blekaste aning vad jag ska skriva om.
4. Jag är en tråkig människa, så att skriva om mig själv är inte så underhållande.
 
 
I alla fall så, har jag märkt hur lite pengar jag har på mitt konto också. Snacka om fattiglapp, men den 25e får vi pengar (woho) och jag får tillbaka en hel del på skatten. Det är helt okej alltså. Så då ska jag faktiskt ta och unna mig en utgång med folk.
Idag är det söndag, vilket gör mig lite deprimerad eftersom att det är måndag imorgon och jag börjar skolan 8.20. Rejält otaggad! Men sen är det bara 4 dagar till helg igen. Se alltid det positiva i det negativa, hör ni! Jag har och ska fortsätta plugga körkort nu.
 
HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: Cicci

När du är 18 kommer studiebidraget den sista varje månad och inte 25:e! :(
Sen den 28:e är det ju fest you know ;)

2012-09-09 @ 17:50:10
URL: http://www.annaceciliakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0